dimecres, 20 de març del 2013

Blog CUINA

Vam arribar tots al centre d’ Impulsem i el Dani i el Xavi ens van fer una breu explicació de què fariem aquell dia, després ens van separar en dos grups de vuit persones cadascun, un de cambrers i l'altre de cuiners. Quan vam sortir d’ Impulsem i vam anar tots junts cap al local on es fa cuina. Es van quedar els de cuina i els que aquell dia ens tocava sala o fer de cambrers, vam anar cap a Norai ( el restaurant on fem el taller de cambrers ), aquesta distribució  canvia cada semana, és a dir, que els que van fer cuina, la semana que ve, faran de cambrers i a l’inrevés. A continuació explicarem com va ser la primera classe de cambrers i les nostres impressions.


A la classe de cambrers van començar fent una breu explicació sobre què era el cafè i les infusions i quins tipus de cafès hi ha.
Desprès de les explicacions, en Dani, el professor, ens va estar ensenyant com funcionava la cafetera i com podíem preparar el cafè de diferents maneres. Seguidament vam sortir a fora a preparar la taula amb els gots de forma de rombo. Les gerres les vam posar a les cantonades de la taula i amb les nanses que estiguessin mirant cap a la dreta del client.
Quan van arribar els nostres companys de cuina, vam estar servint les begudes i recollint els gots servits i les estovalles per portar tot a l’office ( oficina o lloc de treball ) per anar rentant i assecant les tasses, gots i les gerres.


Impressions
Luis: Em vaig emportar impressions molt bones, vam treballar bastant tots en general, i vaig aprendre moltes coses noves que no sabia, com fer els dos o tres cafès bàsics i el nom d’alguns altres que no sabia ni que existien.  També vaig aprendre com servir els cafès als clients i la neteja que ha de tenir un cambrer per fer un bon servei. Estic molt content amb aquest taller que estem fent i espero seguir aprenent més coses noves.



Alex : La meva impressió és que hi ha massa tipus de cafès i que no em puc recordar de cada cafè a quina tassa se serveix. Però la veritat ès que vaig aprendre molt: com ha d’estar un cambrer i com s’ha de comportar a l’hora de treballar .
És una feina bastant difícil però això ens servira per al futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada