divendres, 25 de gener del 2013

Blog CUINA

Vam arribar tots al centre d’ impulsem i ens van fer una breu explicació de que fariem aquell dia, després ens van separar en dos grups de vuit persones cadascun, un de cambrers i l’ altre de cuiners. Quan vam sortir d’ Impulsem, vem anar tots junts cap al local on es fa cuina, es van quedar els de cuina i els que aquell dia ens tocava sala o fer de cambrers, vem anar cap a Norai ( el restaurant on fem el taller de cambrers ), la distribució aquesta cambia cada semana, osigui que els que van fer cuina, la semana que be faran de cambrers, y al revés. A continuació us explicarem com va ser la primera classe de cambrers i les nostres impressions.
La classe de cambres vem començar fent una breu explicació de que era el cafè i les infusions, quins tipus de cafés hi havia.
Desprès de les explicacions del Dani ens va estar ensenyant com funcionava la cafetera i com havíem de preparar el cafè de diferents maneres, desprès d’això vam sortir a fora a preparar la taula amb els gots de forma de rombo, les gerres les vam posar a les cantonades de la taula i que les nançes estiguessin mirant cap a la dreta al igual que les tases de cafè.
Quan van arribar els nostres companys de cuina, vem estar servint les begudes i recullin els gots servits i les estovalles per portar-los a l’office ( oficina o lloc de treball ) per anam rentan i secant les taces, gots i les gerres.
Impressions Luis: Em vaig emportar impressions molt bones , vam treballar bastant tots en general, pero vaig aprendre moltes coses noves que no sabia, vaig aprendre com fer els dos o tres cafes basics i el nom d’ alguns altres que no sabía ni que existien, també com servir els cafés als clients i la neteja que a de tenir un cambrer per fer un bon servir. Estic molt content amb aquest taller que estem fent i espero seguir aprenent més coses noves.
Impressions Alex : La meva impressio es que hi ha massas diferents de cafes i que no em puc enrecordar de cada cafè a quina tassa va. Però la veritat ès que vaig aprendre molt com s’ha d’estar un cambre i com s’ha de comportar a l’hora de treballar .
és una feina bastan dificil pero això ens servira per el futur.
Archivos adjuntos: Blog CUINA

aina aqui tens el nostre tema :)

Documento Blog CUINA
Google Drive: crea y comparte contenido, y guárdalo todo en un solo lugar. Logotipo de Google Drive

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada